1 1/2 år!!

Nu har jag haft mitt lilla hjärtegull i ett och ett halvt år! Fantastiskt! Kul att vi kunde fira extra mycket idag eftersom jag var ledig. En mysdag med lilla familjen, inte alls dumt! :-). Synd bara att kameran jag lämnade in för felsökning skulle dröja fyra veckor. Helt sjuuuk lång tid för mig att vara utan den. Men. Jag får välan rota fram den gamla, var nu den kan vara i röran här hemma.... ska försöka lägga prio på att leta den snart!

Gumsan fick ett par presenter av mamsen och papsen, dagen till ära. Åsså en av mormor med. Jag tycker nog att jag också borde få fira mina halvårsdagar om det nu e så att man kan få presenter då med ;-).
dagen till ära slog gumman till med att ta 2 1/2 timme på sig att somna. Vanligtvis går det ju på under en halvtimme åtminstone, ibland på bara ett par minuter. hon ville visst liksom aldrig att dagen skulle ta slut.....

Det vill nog inte jag heller när jag tänker efter.... jag gillar liksom ledighet och semester rätt bra har jag kommit underfund med ;-). Men imorn och på lördag är det ofrånkomligt jobbdag igen.
Men ....(igen).....det väntas visst middag i glada vänners lag imorn, så jag har ju i alla fall nåt att se fram emot! :-) 


Kommentarer
Postat av: morfar

Vi på Gotland tänkte också på lilla Elma igår, när hon blev 1½ år !

Vi saknar henne !!

/morfar och moster

2010-07-23 @ 09:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0