Ja, jag vet......

det händer inte mycket här. Hinner gå en en årstid mellan inläggen snart tror jag. Kanske händer det inte mycket här för att det inte händer så mycket hemma hos Elma för närvarande. Jag menar, intentionen är att det ska hända en massa, men det går sakta men långsamt, som min kära lilla pappa så fint brukar uttrycka sig (inte för att han sagt så i just detta sammanhang ännu, men iaf...)
golvet på lilltoan är ett fint exempel på ovanstående. När lillan väl somnat, sådär omkring 20-tiden på kvällarna, har vi, i bästa fall, om orken finns, ett par timmar att jobba med det vi hade tänkt. Plattorna blev lagda för några dagar sedan. Idag verkar det nu äntligen bli dags för fogning. Ser ut som maken får pyssla själv idag, min ork att ligga på knäna, eller stå dubbelvikt har inte infunnit sig. Liksom. Kanske kan jag skylla på att Elma tänker bli storasyster. Orken koncentrerar sig på andra håll då, på något underligt vis. :-) Jag ursäktar min trötthet med att jag är glad att jag slipper stå med huvudet i toastolen dagarna i ända den här omgången i alla fall...


Mitt lilla hjärta fick, appropå det där med ny årstid, en ny overall förra veckan. Gäller att förbereda sig för den kalla årstiden ju! Och klädglad som hon är skulle hon genast prova, och ha på sig, hur länge som helst. Sötisen <3

och årstiden till ära tog jag och bytte tillbaka till en lite mörkare kalufs igen. Det e liksom mer jag på nåt vis. Den där 27-årskrisen är överspelad nu om ni undrar ;-)


Ja förlåt.... när det är dags undrar ni? slutet på mars, allra troligast kanske en liten aprilbebis.... men det lär väl ge sig, när vi närmar oss. :-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

GRATTIS vad spännande

Kusinerna liksom följs åt, de kommer ha glädje av varandra i mängder!

2010-09-12 @ 20:48:23
Postat av: Elin (Kickis syster)

Åh! Grattis! Vad underbart med ett till litet liv..

2010-09-12 @ 21:48:47
Postat av: Maria (Kickis syster)

Vad roligt :D

2010-09-13 @ 12:52:16
Postat av: Karin Almbo

Stoooort grattis!!! :P

2010-09-13 @ 20:14:58
Postat av: Tanya

Grattis! Vad roligt :)

2010-09-14 @ 16:06:54
Postat av: emse

tackar för alla grattis :-) Ja en spännande tid har vi framför oss!

2010-09-15 @ 19:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0