Jag

...är trött trots att jag sovit middag
...är less trots att jag vet att jag säkert har två veckor kvar att vänta
...har ont trots att det inte verkar göra nån särskild nytta
....blir knasig på försäkringskassans långa handläggningstider trots att jag är väldigt glad att jag kan vara hemma på dagarna nu
...är besviken varje morgon som det inte "hänt nåt" trots att det som sagt är rätt skönt att bara vara hemma också...

...är visst väldigt självcentrerad.... trots att jag har världens underbaraste lilla familj, som snart(?) ska bli större....


Men! jag blir ju faktiskt väldigt glad av sånt som gör min lilla pärla glad, och idag lade vi lite extra energi på sånt. Hon började ju morgonen hos momma och mottar- av naturliga själ eftersom hon sov där inatt, det blir både ofta och gärna nuförtiden, något som alltid står högt på hennes önskaelista, uppenbarligen :-).
Idag har vi uppfyllt gumsans veckoönskan, att få simma på badet. Hon var alldeles överlycklig när hon satt i bilen och fick höra vad vi skulle göra. viftade med armarna som en galning och jublade baaaaaaaaadaaaaa!!!!   Moster var med på badet också, det var riktigt poppis!... efter eftermiddagsluren uppfyllde vi lillans önskning nr 2.-Att få handla! Hon är alldeles galen i att handla mat. Det är egentligen en riktig pärs att ha henne med, helst vill hon flyga omkring bland hyllorna och stoppa vagnen full med både det ena och det andra som hennes föräldrar oftast misstycker till. Idag lyckades vi dock få till en ganska lugn runda. Hon satt och styrde och tutade i en sån "bilvagn" och när hon småningom lessnade på det, dög det faktiskt skapligt att hantera scannern och "blippa" alla varor som mamman och pappan tyckte skulle följa med hem....
till kvällen mös vi till med en nicke nyfikenfilm i soffan och sen var det tydligen helt ok att gå och borsta tänderna och krypa till kojs, och slockna på ett par minuter ♥


Kommentarer
Postat av: Kicki

Otålig du e då ;)



På ica maxi i lödde (vid jobbet) står det en stor tydlig skylt: Låt inte era barn hantera scannern.

2011-04-04 @ 20:00:05
Postat av: Emse

haha, tur jag inte sett nån sån skylt här dårå :-P.... och ser jag nån får jag försöka låta bli att läsa den, det är ju räddaren i nöden med scanningen juh!

2011-04-06 @ 07:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0