2 månader

fyller min lille (4700g/59cm) gosse idag ♥


Han är för det mesta så nöjd och harmonisk. Ligger och funderar i sin säng eller i babysittern, smilar så fint när man pratar med honom och har också börjat gurgla och snacka när han får uppmärksamhet.

Tiden bara går och går. Och inte hinner vi med oss. På taket jobbas det och här nere gör vi vårt bästa för att få vardagssysslorna gjorda. Samtidigt är det redovisningsplugg som gäller. Jag har just trixat med powerpointpresentationen och bör försöka få lite struktur på  opponeringen också, så snart Elmagrynet slumrat till för middagsluren då, vill säga.  På onsdag är det dags för presentationen i Kalmar. Jag hoppas lilla godingen gillar åka bil, det kan nog bli besvärligt annars...

Nu lite fotouppdatering:
grabbsnack :-)


flaggan har hissats. vi har firat: min födelsedag, Elinas examen och nationaldagen :-)


skål!....


...med bål :-)


Grattis Elina till sjukhusfysikerexam OCH civilingenjörsexamen!!

herrarna i hagen


vackra tösen


ute och spankulerar....


och busar och donar...


nya blomster i parken, jorå, jorå :-)

arbete, arbete...


......arbete....

Förresten! Vårt hus har varit ett rödmålat timmerhus once upon a time! myyyys :-)

Full fart i köket!

Ibland behöver man en paus också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0