Att få som man vill?

Det var så klurigt gjort att jag måste sätta det i bloggen som nån slags milstolpe.
Jag och Elma hade våra sedvanliga meningsskiljaktigheter när det gällde påklädningen inför morgonpromenaden till dagis. Helst ska vi förstås busa. Elma ska springa iväg och stressade mamman ska tycka att det är kul. Flera repriser på detta också. En sur och pustande morsa blir resultatet. Dessutom ofta med en varmklädd, trött och ledsen lillebror i vagnen intill.
Jag hade precis kämpat på sko nummer två när jag i lättnadens suck känner en klapp på axeln.

-Bja jobbat mamma!

-ja... eh, tack!
-vill du ha en kram?
-Ja väldigt gärna! :-D


Kommentarer
Postat av: mottar

Lilla gojäntan :-D

2011-11-30 @ 15:10:22
Postat av: acca

go jäntan då:) filip han sa hej storkillen till pappan imorse när de skulle kramas hejdå! roliga uttryck de kommer på...annars slutet på din berättelse så skulle jag kunna tänka mig att de skulle stå....så hade vi glömt blöjan och måste av med allt:P kram på er i mörkret från oss 2!

2011-12-01 @ 11:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0