Vilken inverkan....

....en kusin kan ha på en annan.
Erik had just left the building.
Manne kom ihåg hans förehavanden.
Trappan först. Klättra ett trappsteg. Åheeej, dags för nästa (trodde han ja- morsan hann emellan ;-))

Å vad kunde han mer då, storkusin?
-Jo, sätta sig på rumpan förstås!
Manne ville inte vara sämre.
Använde trappan som stöd att sätta sig, så kunde han det också liksom.
Kunde ramla baklänges med huvudet som dysfunktionell airbag mot klinkersen också...
...å är visst påväg dit nu igen!! *ingriper*

Men hallå! Vart tog mitt lugn vägen??!!! Jag undrar fortfarande.... ;-)

Kommentarer
Postat av: mottar

Bra Manne - läraktig pojke :-)

2011-11-07 @ 21:40:29
Postat av: mottar

Bra Manne - läraktig pojke :-)

2011-11-07 @ 21:47:39
Postat av: mottar

Bra Manne - läraktig pojke :-D

2011-11-07 @ 21:48:49
Postat av: Anita

Ja, som mamma får man alltid vara på alerten... jag har inte återfunnit mitt lugn ÄN!;)

2011-11-09 @ 13:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0