Nationens lediga dag

....visade sig även bli min egen lilla latdag. Det enda av nytta jag åstadkom var att klippa gräset och rensa i rabatten....
Vänta nu??!! Det kanske inte är så bara ändå??!! ...Well well, jag har satt ribban själv. ;-)  
På morgonen hissades flaggan. Intensivt med de där flaggdagarna såhär års.  Man kan fira mödrar, åldrar, helger, nationer, å jag vet inte vad, men lite härligt är det allt när den vajar i topp. Högtidligt på nåt vis... (som sig bör kanske.) :-)

uppladdning inför firande på stan... Äta. Själv. Förstås. Behöver jag påpeka hur nöjd farsan e över denna progress.... :-P

syrran vet inte om hon ska vara chockad eller imponerad
Farsan själv, han äter sen han.... i lugn å ro(?) :-P

soligt men kallt. flaggan är gul och blå. Det har Elma sagt iaf. (vilken tur då, att det blev rätt :D)

titta vad man kan hitta på stan om man har lite tur.... en moooostejjjj :D
Elma viftar...

och viftar....

....ikapp med segwaypoliserna :D



tut tut!

tut tut!... ;-)

många glada miner :)


trots en rymling till son... han tänkte visst ställa upp i schottistävlingen....
....kanske för att det just var farmor och farfar som välkomnade vid målgången :)

Kommentarer
Postat av: Peppe

Väldigt fina bilder med nya objektivet :-)

2012-06-08 @ 22:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0