Tajm!

för ett litet bildinlägg kanske... var ju inte igår direkt... så vi kör en helvild blandning. Protester på det? För sent! :D
Det var visst tillochmed så länge sedan, att jag inte provat att lägga upp bilder sen blogg.se-förvandlingen. Å vilken förvandling sen! Nu går det ju helt plötsligt LÄTT att få in bilderna, kanske kan bli nån bild framöver också då ;-)



Appropå ingenting så e det en nöjd morsa som tar sig runt löpturerna nuförtiden. Jag ORKAR ju nästan jogga en hel femkilometrare, det har liksom ALDRIG hänt tidigare :-P ... By the way: Eventuella bakslag göre sig icke besvär! :-P   Så här liten (nåja, allt e ju faktiskt relativt) har jag inte varit sen jag träffade Peppe, inte ens då faktiskt. Känns bra! Men slutmålet hägrar fortfarande! Får hoppas det tar mer än tio år att komma tillbaka till läget jag var i vintras, den här gången! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0