Vilken vårdag

det har varit idag, och fy skäms på mig så har jag knappt stuckit ut näsan och doftat på den friska luften.
Har varit på mammafika hos Karoline idag, jättetrevligt! Tror vi var 12 mammor och 10 barn (2 på g också) allt som allt. Ja och där stannade vi fyra timmar tror jag. Ojojoj, tänk att man kan ha så mycket att prata om varje vecka! :-P
Kvällen har vi spenderat hos mormor och jag har fått ägna en del tid åt mitt lilla durspel mellan Elmas för dagen otroligt täta önskemål på mat.
Blev nåt vajsing på rytmen idag tror jag. Hon sov ÅTTAOCHENHALV timme inatt!!!! Sedan har det varit precis som hon försökt ta igen för en missad matstund, har varit ledsen och kinkig av och till mest hela dagen. Där emellan stundvis på rent solskenshumör så det blir både ge och ta för oss nuförtiden, inte så dumt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0