Läggdags!

Ganska tidigt för en gångs skull. Peter är fortfarande hängig och jag  e nog lite trött jag med även om jag inte känner några förkylningssymptom. Det blir ju liksom inte så mycket sova av när man delar säng med en snarkis och en sprattlis (ja ni får själva klura ut vem som är vem)...
Nöjd med dagen är jag i alla fall! :-)
En härlig promenad i dimman (ja, bokstavligt talat, inget annat om ni trodde det ;-) )ned till City gross med rejäl fikapaus i gott sällskap av Anna-Carin o Filip. Trevligt!! Fick en present av Anna-Carin också, en bodyförlängare. Helsmart! :-) Så vi kan använda dem lite längre till pyran som ju e så långsmal att det är svårt att gå upp till större storlek för hon fyller inte ut på bredden ännu om man så säger. Elma sov oavbrutet från att vi gick ut genom dörren hemma tills vi kom tillbaka ute på gården här igen, jätteskönt! Igår hade hon en riktig skrikdag, oavbrutet och tröstlöst, en riktig pärs men idag verkar magen må bättre och hon har ätit färre gånger men mer varje gång istället. Önskar mig verkligen fler dagar av den här typen!
 
Ikväll fick jag en present av mamsen också. En "träna hemma bok". Hur kunde hon förstå att det behövdes !? :-P
Jo jo, får väl komplettera lite med mamma-barngympan och promenaderna så kanske man kan klämma ner sig i de gamla paltorna igen sen... visioner kan man ju ha i alla fall..... 

Kommentarer
Postat av: Karro&Oliver

Jasså :) Ja det är verkligen fint i Alnö gamla kyrka. Är ju uppväxt på Alnö så därför vill jag ha det där. Sedan får vi samma präst som jag hade när jag döpte mig. Anna - Maria! Känns roligt :)



Ja visst är det jobbigt att vara ifrån dom små liven. Vi gick på bio idag så då var lillskrutten borta ifrån oss i 2 tim 30 min, herregud så jag saknade honom .

Jätte trevligt att stöta på er :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0