släktdrag....

Har bildbevis från idag som talar sitt tydliga språk ifråga om likheten mellan Elma och hennes moster, nämligen sättet att suga på fingrarna. Lite egen stil, med långfingret och ringfingret instoppade i munnen å de omgivande två spretande på sidorna...

(fotot taget med min mobilkamera, därav den bristande kvaliteten)

Dessutom fick vi just ett samtal från mormor och  morfar som hittat foto på morfar som liten och de kunde nästan svära på att det var Elma de hade på kortet sa de....

Kommentarer
Postat av: lillmoster

Kanhända vi är släkt allihopa? :P

Fast jag har för mig jag använde vänsterhanden istället för höger som Elma gör på bilden...

2009-03-17 @ 22:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0