Man blir fort bortskämd

Det här med sömnen verkar vara en av småbarnsföräldrarnas viktigaste faktorer för en harmonisk tillvaro. I början var jag inte inställd på att få så särskilt mycket sömn och fick det inte heller. Nu är jag helt plötsligt van med mer sömn igen och tyckts nu inte alls tåla att somna sent och vakna klockan fyra för att sedan inte få somna om mer än 10-15 minuter i stöten vilket i sin tur bara ökar på sömnigheten mer än det avlastar. Elma verkar ha en ontimagensläng och gråter och krumbuktar om vart annat, just nu i sittande ställning i mitt knä faktiskt ganska lugn. Verkar gå bättre när hon får vara upprätt av någon anledning men jag går lite och hoppas på att hon ska bli trött snart så jag kan få somna om och sova ett par timmar i sträck igen. Vi hoppar också över dagens babysång pga att batterierna behöver laddas alltså.
Natti natti! Eller vad man nu kan kalla det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0