Borde jag ju ha kunnat räkna ut :-(

Magen, min alltså, har varit lite skum hela veckan. Ett diffust molande och stundom aningen känsla av illamående. Idag hann jag inte mer än hämta pärlan på dagis så bröt det ut. Med en jädra fart. Mage i 120. Inte kul. Inne på femte timmen nu. Alltså hur mycket kan man samla på sig egentligen?? Förstår inte att det fortfarande kan finnas nåt kvar att tömma. Jag får väl vara glad så länge jag slipper kräkningarna antar jag. Men attans värst vore det ju om det tog om på Elma. Peppar peppar peppar! :-(
Inget jobb imorn heller. bra för magen och arbetskamraterna. Inte riktigt lika bra för plånboken. Men, vad göra?

Kommentarer
Postat av: A-K

Himla konstig magsjuka det här!! Så där var det för mig också, när man precis trodde att man skulle klara sig, flera dagar efter att lilltösen blev bra, då bröt det ut.

2010-04-21 @ 23:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0