Lediglördag!

Ja ja, i och för sig var jag ju faktiskt ledig förra lördagen åxå... det var ju påsk då, som bekant. Men nu är det liksom vanlig lediglördag liksom. Nåt heeeelt annat. Fyra arbetsdagar i rad bakom mig. Det var inte direkt nyss som det inträffade.....  någon gång innan jul 2008 närmare bestämt. Inte konstigt att man åkte på sitt livs första ögonmigrän igår. Flimrade som bara attan. Tog nån timme innan gav det med sig, störande så in i vassen. Tänk att man inte ska palla med lite vanligt hederligt arbete. Att vara sällskap åt sin lilla dotter är ju inte så avstressande det heller, kan intygas, men tydligen så blev det mer belastande att vara på arbetsplatsen.... kanske det faktiskt stressar mer att vara utan henne på dagarna.....

På måndag väntar inskolning på dagis. Tänk vad tiden går fort! Pappan och elmis ska vara där kl9.30. Själv ska jag jobba, så lite utanför känner man sig allt. Men på torsdag har jag ledig dag, så då får jag väl vara med då och få en inblick i hur Elma kommer spendera många vardagar framöver......

vi  har ju en envis liten tös som ni kanske har förstått. Men på dagis påstod de att de hade tjuriga fröknar också, så de trodde inte det skulle vara några problem... vi får väl se antar jag.... Uppmärksamhet älskar den lilla damen också (var hon nu kan ha fått det ifrån ;-P) och riktigt nöjd var hon när Kicki och Johan kom hit och busade i påsk... :-)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad kul det ska bli att jobba med dig gumman i sommar. Vet dock inte själv när jag ska jobba men det reder sig nog. GRATTIS till huset! Vi är så glada för er skull ska ni veta. Viss kan ni få hjälp med trappen.....vi är så grymma så på det nu må ni tro;)

Ha en skön helg!

Från alla oss

2010-04-10 @ 09:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0