Tro det eller ej

Men det har INTE hänt nåt, det senaste dygnet heller....  så det så! (Precis som ni trodde alltså :-P)

Tur att rastlösa, sällskapssjuka mamman får lite bot. Igår, lagom till jag putsat färdigt dagens omgång fönster, kom min kusin Jenny och världens goaste Emrik hit och räddade upp min dag! Det var alldeles för länge sedan vi sågs, så det var riktigt efterlängtat!


Här sitter smågrynen och tittar på Pippi. Spännande, trots att man sett den hur många gånger som helst! Sjunger med i sångerna gör de också, de små godingarna! :-D


Momma anslöt också vid lunchtid och vi hade en riktig myseftermiddag. Elma anslöt efter eftermiddagsvilan och fick sig då en superfin present av Jenny och Emrik, som hon knappt slet sig ifrån ens när det var läggdags :-D


Vi var också och shoppade nya galonisar till gumman, eftersom de nuvarande nästan ser ut att spricka när hon ska böja sig, stackarn :-/. Det är alltså av den anledningen som utstyrseln är som den är på bilden ovan (provas det som provas kan, är ju devisen fortfarande)... ;-)

Så bjuds det på några close-ups på mitt finaste hjärtegryn!



Åsså en dagisklädd snygging från imorse. :-)


Förhoppningsvis ska även denna dag bjuda på lite sällskap, kanske inte iform av en ny familjemedlem, men befintliga familjemedlemmar är inte att förakta det heller, så det så! :-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0