får jag lov lilla pappa....

nja, pappa hade nog egentligen inte lovat någon dans, men när Elma är på riktigt grinigt humör och absolut inget annat hjälper då finns det ett knep som ännu inte har misslyckats: Pappan sätter igång en durspelsskiva, tar upp Elma i famnen och dansar en skvätt. Omåttligt populärt och lugnande framför allt! Fråga mig inte varför.... eller kanske rättare sagt: FRÅGA mig varför! Det var väl tack vare dansen han lyckades charmade mig en gång i tiden också ;-)................


Den gångna helgen har Elma fått fler presenter.
Söta påskkycklingar från mormor och morfars grannar, en snuttegiraff från farmors kompis och en alldeles, alldeles underbar kofta som farmor stickat själv! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0