Hjälpreda?


Elma är överallt. Jag menar verkligen ÖVERALLT. På nolltid har hon förflyttat sig från att försöka hjälpa pappa med disken till att testa kvaliteten på våra vardagsrumsgardiner. Vi hinner inte med. Finns det kurser där man kan lära sig hushållsarbeta samtidigt som man hinner vara med överallt där barnet yr fram? Anmäl mig i så fall! Jag behöver en sån! Om jag nu hade tid att gå den också.... *suck*....


Tragglar balansövningar också. Fortfarande inga bländande resultat i det ämnet om vi säger så, men med viss hjälp från ett eller annat håll, blir leendet större på de små läpparna. Var envisheten att hålla på med nånting ända tills man kan det kommer ifrån har jag inte den blekaste aning om, men kanske en viss lillmoster kan svara på det? ;-P


Stökade ned duken på golvet när hon klättrade sig upp på fötter idag. Flinade som tusan över tilltaget, men verkade sedan ångra sig och böjde sig ned för att plocka upp duken och lägga tillbaka den igen.
Vilket ordningssamt barn, va! :-D
 Hm.... inte heller denna sistnämnda förmåga har hon fått efter mig. I vår familj brukar det vara jag som stökar till och P som städar upp, men det var ju trevligt att hon fått en dos av både ock....  :-P

Kommentarer
Postat av: Lillmoster

Klart man måste försöka tills man klarar det! :D

2009-08-30 @ 11:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0