Lite jobb....

Det var ju ett tag sedan jag jobbade nu måste jag säga, och det dröjer nog ett tag till innan jag går tillbaka igen fortfarande, men idag fick man sig lite ideellt göra. Glo igenom en lång lista med medlemmar, nuvarande och före detta, från dansföreningen som jag sitter i styrelsen för. Kolla adresser, så det kommer fram till så många som möjligt, och så sitta och skriva inbjudan till föreningens 25-års jubileum som ska gå av stapeln om några veckor. Plita ned alla adresserna på varsitt kuvert och få iväg dem på brevlådan. Helst idag. Puh! Tog mig en liten välbehövlig paus nu och passar på att ömka mig lite över alla namn som snurrar i skallen......
Gumsan sover och P har hjälpt mig så långt han orkat. Just nu står skrivaren och spottar ut inbjudningarna. Det lär ta ett tag till innan den är klar med det. Hinner nog ut på hemnet och kika om det kommit ut några spännande hus också :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0