Nu går det undan!

Bokstavligen ja. Nu går hon! Sa ju att jag skulle sluta räkna vid 10 steg, men jag kunde inte riktigt hålla mig, utan räknade ända till 16.Dubbelt så lång promenad som jag skröt om vid förra inlägget. *Tihi* Det är visserligen inte med nån vidare balans, inte heller går det på långt när lika snabbt som att krypa, men går, det gör hon, min lilla goknopp! *Stolt, dryg, mamma*

Nu kan ni förmodligen inom kort vänta er ett inlägg som beskriver hur besvärad jag är av samma orsak som jag är en superstolt och glad mamma idag.... :-P

Kommentarer
Postat av: Lillmoster

En stolt moster måste visst skryta lite extra idag! XD

2009-12-09 @ 07:45:16
Postat av: Ingela

Lilla goklimpen Elma. Duktig, duktig och återigen vad duktig du är. Kram på er!

2009-12-09 @ 10:00:42
Postat av: Mössan

Men neeej, hon föddes ju nyss!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-09 @ 10:10:01
URL: http://jagskiterivaddutycker.blogg.se/
Postat av: katarina

duktiga tjej! :)

2009-12-09 @ 10:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0