Då var det avklarat

Trodde nästan de glömt bort oss där ett tag. De skulle ju komma från bvc vid halv tre, men måste ha misstagit sig själva för att vara hantverkare, de dök nämligen inte upp förrän vid kvart ÖVER tre.
De hade inte så mycket att säga, undrade om jag hade några frågor, och när jag inte hade det verkade det som att jag var jättekonstig. Har du inga problem då?
-Nej, det tycker jag inte
-Men skulle du tala om ifall du hade det då?
-Jag antar det, men... hur ska jag veta det... jag har ju inga....
ÖÖÖÖÖh!! Hallå! knepigt samtal tycker jag.....
Jaja, nu är det avklarat som sagt.

Nu ska vi åka till mormor på spelkväll. Vi har en kompiiis som ska flytta till Häggenås så ikväll blir det avskedsparty, med delade känslor såklart. kul för honom, tråkigt för oss :-/
so long!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tänk vad mycjet trevligt han kommer kunna ha i Häggenås. Det är ju faktiskt en liten metropol. Han kan börja spela fotboll i juniorligan, pingis med juniorerna eller.......promenera i den vackra naturen:) Nja, det finns inte så jättemånga aktiviteter för oss vuxna i den byn. Men det är vackert.

Kram på er!

2009-02-13 @ 06:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0