Uppe tidigt

Gissa vem som tycker det känns väldigt bra att vakna klockan 4 på morgonen?
Inte är det jag i alla fall. Den lilla personen ifråga äter, och somnar helst inte om igen efteråt. Ja förrän sådär 3 timmar senare.... nu alltså! Då har jag ju redan gett upp och stigit upp ur sängen, ätit lite frukost. Sängen lockar mamman igen kan jag säga.... tror jag ska göra ett försök till en tupplur, men jag kan ju gissa vem som tänker vakna hungrig igen då....

Senare på förmiddagen blir det en sväng till Birsta för fika med gravida och nyblivna mammor igen. Nice nice! Jag ska nog ha mig nåt riktigt gott!

Ser lite kyligt ut på utetermometern nu, hoppas det ger med sig snart så man kan gå ut och vara lugn för att man ska få ha nästippen i behåll.....

Kommentarer
Postat av: Karoline

Tack för ditt fina inlägg och tack för en trevlig fika idag :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0