En låååång promenad

Ja, egentligen var den ju faktiskt inte så lång, bara ned till City Gross och tillbaka, men det tog en eeeeevighet! Åtmistone en och en halv timme. Min kondis är verkligen inte vad den borde vara. Inte stabiliteten i mitt bäcken heller för den delen. Här måste tränas!
Drullade omkull gjorde jag också. Halkade på en lömsk isfläck under snön, landade på högerknät, dessutom på nervägen så det gjorde ju att tillbakamarschen uppför kändes ännu längre. *Pust*.  Elma sov dock gott hela promenaden, alldeles ovetande om vad som skedde utanför barnvagnens väggar. Tur pappan körde, så inte vagnen for iväg. Ja fast vi har ju ett sånt där "säkerhetsband" som man sätter fast i vagnen och runt handleden just utifall att det skulle ske nåt sånt här. Skulle ju inte vara så särskilt intressant om vagnen skulle få för sig att köra Elma alldeles själv nedför de branta backarna här...

Nu e vi hemma i alla fall. Vi har lunchat och Peppe har bakat kladdkaka (!)  Vi väntar nämligen besök från min kusin vid kl. 15.00 och då måste det ju bli lite gofika! :-)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Äntligen har tiden räckt till för att kika på Er. Oh vad lilla Elma är söt. Snälla Emiiliee var försiktig så Du inte hamnar på sjukhus med brutet ben. Kram

2009-01-31 @ 19:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0