Lite trött kanske?

Jo, det blev ju lite sent igår. Vi fick ju fira att floffen slapp bli decemberbebis. Nu är du välkommen ut preciiiis när du vill... ja eller.... så SNART som möjligt kan vi väl säga istället! :-)
Så här ser jag och magen ut idag i alla fall. Rund och go. Svullen och grann, javisst! Det går över se´n har jag blivit lovad.... hoppas ni håller ert löfte....... De där vigselringarna som satt på fingrarna i våras har inte kunnat sitta där på ett antal veckor nu, jag saknar dem faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Går över om man går ut och går med barnvagnen varje dag och inte köper en till bil ;-) FAst en bil kan ju vara praktiskt däremot.



Nu ska vi sova. Jag tror jag åkt på ögoninflamation, kliat och varit irriterat hela dagen, pluss att det kletat en massa. Johan har mest sovit på soffan idag han, dagen efter nyår så där ;-) Jag har varit pyttelite piggare än så men knappt mer.

2009-01-01 @ 23:13:14
URL: http://olfsnkicki.wordpress.com
Postat av: Kicki

Går över om man går ut och går med barnvagnen varje dag och inte köper en till bil ;-) FAst en bil kan ju vara praktiskt däremot.



Nu ska vi sova. Jag tror jag åkt på ögoninflamation, kliat och varit irriterat hela dagen, pluss att det kletat en massa. Johan har mest sovit på soffan idag han, dagen efter nyår så där ;-) Jag har varit pyttelite piggare än så men knappt mer.

2009-01-01 @ 23:13:56
URL: http://olfsnkicki.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0