Mycket riktigt!

(som svar på  kommentaren i inlägget med skötbordet)
Hur kunde jag? Glömma att säga att syrran faktiskt var med och målade skötbordet en omgång också!
När Peppe var less efter 5 garderobsdörrar + 5 dörrrar till överskåpen á 3 målningsomgångar var, samt två svängar på skötbordet var det ju kära syster som gjorde en insats för att få sista finishen!! Mången tack!! :-)

Ja som ni nog redan gissat har det inte hänt nåt på bebisfronten än.
Idag väntar lunch på stan med andra tjejer i samma situation, om jag bara vågar mig ut i kylan vill säga, dagens kvicksilver har stannat på dryga -17ºC just nu.
Ska bli trevligt att diskutera lite rastlöshet och förväntningar ett tag, men först ska jag ta en sovstund till!

Kommentarer
Postat av: Karoline

Tack vad roligt att du tyckte det :)

Jo det är helt ofattbart, innan så trodde jag sånt här knappt kunde inträffa.

Men uscha, skönt att han mår bra nu idag också.

1 år kvar innan han blir friskförklarad då?

Hoppas det fortsätter bra för er.



Jag skrev upp mig igår för att jag trodde att jag gick mot bättringsvägen

men icke. Inatt när jag skulle amma så var jag inne i samma fas igen.

Kallsvettas,hosta och snuvan som inte vill släppa.



Fikar gärna i början på veckan när man kanske är lite piggare.



Fika lite för mig idag också :) Och ha det så trevligt.

Kram

Postat av: madde i g-holm

Hj Emelie

vilket otroligt fint skötbord ni fått till !!! Precis vad vi var ute efter åxå men inte fick tag på... så vad blev vår lösning..? jo ett vanligt vitt IKEA plast underlägg som dessutom sticker ut en bit utanför tvättmaskinen å som dessutom inte har skyddskanter som på det fina ni har :-(



Nåja som tillfällig lösning får den duga ett tag. Köpte ni förresten dynan, eller har ni "tillverkat den själv åxå? För den verkar ju passa perfekt på !



så kul att läsa om nån annan som är i nästan samma sits, väntan å åter väntan.... Jag har ju ändå 9dgr kvar...men i å med "slemmisen" ursäkta känsliga läsare ! å en hel rad toabesök 3dgr irad så trodde

jag.... men icke....



Dag för dag tycks passera med SD, förvärkar, menssmärtor... nog om mig nu !!! vet knappt vad jag ska säga till dig för jag vet så väl hur det känns, men det finns fler samma i sits iaf.... snart snart får vi hoppas :-)

















2009-01-16 @ 13:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0