Äntligen orkade jag

ta upp kameran ur kameraväska och ladda upp bilderna i den stationära burken här hemma. Bara för att se att jag faktiskt knappt tagit ett enda kort sedan jag orkade ladda upp dem i den bärbara datorn sist. Nåja. Jag bjuder på en älg i alla fall.
Skådad från altanen.


Åsså en obeslutsam liten dam, som inte riktigt klurat ut om det är närmare till foten från handen, eller till saker från foten, eller var det från handen????????????? KLURIGT att hålla reda på allt samtidigt.....


Två utslagna brudar i soffan bjussar vi på också. Snygg stil... men vem är tröttast?


Dagen idag har bjudit på trevligt sällskap iform av Ingela och William. Först en runda hemma hos mormor och morfar, med fika och upptäcksfärder i trädgården för unge herrn, sedan en sväng på Birsta som faktiskt resulterade i inköp av ett par byxor till mig (!) av bilden ovan att döma kan det behövas.... byxlös.... det e just vad jag är det..... de där extrakilona har inte rymt sin kos direkt, vi kämpar vidare tillsammans, de och jag *hmpf*.....
Nu ska jag proppa i maken ett par alvedon så jag får se Wallanderfilmen jag har inköpt dagen till ära. Det är ju löning, vet ja, åtminstone för Pepse ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0