Minigolf + åskväder

= blött nöje?
Mmm, mest troligt, men oj vilken tur vi hade idag. Anna-Carin, Janne, Filip å vi drog till Skönsberg i klaraste solsken. Varmt och härligt. Vi hade spanat på yr.no och sett att det fanns risk för skurar men eftersom himlen såg så lovande blå ut trotsade vi det förutspådda. Den soliga minigolfrundan övergick allt eftersom i ett mer molnigt dito. Dock ej humörmässigt, mitt dåliga förlorarsinne till trots(!) Blixtarna lyste upp ibland västeröver och vi trodde att himlen när som helst skulle öppna sig. Men inte förrän sista bollen var slagen i 18:e banhålet förverkligades våra farhågor, det var verkligen i sista sekunden vi satte oss i bilen igen innan regnet började smattra mot rutorna. Drog då vidaremot Birsta å tog en fika. Trevlig dag, verkligen! :-)

Kommentarer
Postat av: Acca

fiina bilder:) kanske du kan maila mig dem så jag får dem i bra strl. [email protected] syns mössan e för liten på filip:)men nu har han ju en större...tack för en underbart mysig dag! måste göras mer! kram från oss!

2009-07-16 @ 19:16:24
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: ingela

tack så hemskt mycket! Morgondagen är dock inte lika mycket att fira. Jobbar hela dan och sen ska jag bara hem och mysa med mina två. Hoppas ni får det skönt i Västerås.

Kram!

2009-07-16 @ 23:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0