*Suck*

Det tog alldeles för lång tid att få tankningen av comviq surf att fungera. Nu när jag äntligen fått igång allt är det väl slut på batteri typ vilken sekund som helst. Men man kan kanske inte få allt samtidigt, kanske lite mycket att kräva att både datorn och internet fungerar samtidigt?!
Provar lägga upp bilder från webkameran, som det förövrigt också tog mig en evighet att hitta och få att bete sig som jag ville.... tekninksnillet Emse har INGET tålamod till övers för sånt som inte är från samma logikplanet som henne :-P

FANTASTISKT! Att det kunde vara så besvärligt att ladda upp ett par bilder dessutom. Nä, bäst jag stänger datorn innan bägaren rinner överav kombinerad näringsbrist och komplett tålamodslöshet......

Kommentarer
Postat av: Annika

Snygg bild på dig där Emilie ;-P Du ser inte alls trött ut XD

2009-07-18 @ 20:19:03
URL: http://jagskiterivaddutycker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0