M/S Ådalen III

Ikväll bär det av med båten. Jag å Peppe ska ut med hans jobbarkompisar i Härnösand å titta lite på Höga Kusten från Ångermanälven. Blir nog trevligt det! Å mormor och morfar å moster ska underhålla Elma. Gissar att vi förmodligen kommer att sakna henne långt mer än hon saknar oss.....
Först ska Elma och jag dock deltaga i sista lektionen babymassage på BVC, jag ska hinna kika i garderoben vad jag ska spöka ut mig i ikväll och jag gissar att Elma blir hungrig innan vi ska dit, kl 13.00. Plus att jag måste hinna luncha själv också innan vi drar iväg. Så jag måste nog sätta fart nu, inser jag.

Tänkte bara att jag skulle få med lite bilder här också först. Chokladmuffinsen från baket igår, då jag invigde de nya muffinsplåtarna jag fick i födelsedagspersent av min kära syster! :-)
Surelma igår kväll, åsså en bild från alldeeles nyss, inte lätt att göra två saker samtidigt, hålla lillpyret OCH samtidigt försöka fota densamma, liiiiten miss i siktandet, men det bjuder jag på! Inte alltid lätt att göra flera saker samtidigt tydligen, så kvinna man nu ändå är.... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0