Nationaldagsfirande...

Man är ju inte så van det här med nationaldag än. En stor händelse i många andra länder, men Sverige har inte riktigt vågat förut, men det är ju kul med kalas, så jag tycker det är bra att inställningen till denna dag håller på att ändras! Man kan ju alltid hoppas att det bjuds på nån tårta eller nåt annat mums idag! :-P
Vi tänkte för övrigt försöka ta oss ned på stan, dagen till ära. Ifjol ställde vi upp i dräkterna å dansade ett par steg för svenska folket i Sundsvall, å deltog dessutom i den stora föreningsparaden genom staden. I år blir vi åskådare till detsamma, om nu vädret tillåter. Lutar åt att det blir en lunch tillsammans med mormor, morfar och moster också.

Idag har jag rensat min mobil på lite bilder, tänkte dela med mig av ett axplock!

En härlig regnbåge i Bydalen, å en Elma på biltur i Västmanland


Mer Elma i bil. Testar nappflaskan med, vill hålla själv!


Två solskensglada!


Å igår en liten busa som först nyper pappa i näsan å sedan snor hans briller :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0