Både mormor och farmor

Ja det är inte farmor som också hunnit bli mormor redan.... vad vi vet är väl bäst att tillägga... utan vi har haft besök av både Elmas mormor och farmor här ikväll. Elma var på sitt bästa charmhumör och fixade så varken mormor eller farmor kunde slita sig utan stannade på middag till min stora glädje. Är ju tråkigt att äta ensam. Peter jobbar över idag igen.
Lite köttfärspaj blev det idag:

Tidigare på eftermiddagen hade vi min kusin här med lille Hugo, 1 år och 4 månader. Vilken lite gentleman han är!! Stegade rakt in i köket när han kom, där Elma satt i babysittern, böjde sig över henne och pussade ömt henne i pannan. Vilken kille!! Jag missade första tillfället på kameran, men han körde strax en repris som jag nästan hann med i alla fall:


Nu när farmor och mormor vänt hemåt ligger Elma i babygymmet och lyssnar på sin speldosenalle medan vi väntar på att pappsen ska komma hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0