på 2-månaders dagen

 är man en väldigt glad tjej!


Elma fått sig en ny säng nu också. En spjälsäng. Vi var och köpte sängkläder till den idag och nu är de i tvätten så hon får inte sova där ännu, men vi får väl visa bildbevis när det är bäddat och klart. Just nu ligger hon och tränar nacken på golvet. jag vågar knappt skriva det men hon är VÄLDIGT nöjd med detta i skrivande stund. Peppar peppar....

Strax åker vi på årsmöte i spelmansgillet. Jag tar med syrran och fiolen också. Trevligt trevligt!
Peppe är på bilmässa med N-J idag. Här hemma ser det ut som ett bombnedslag, får se om jag hinner röja lite innan vi ska iväg, annars blir det Peppes kvällsnöje är jag rädd.....


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hon har blivit så söt stortjejen. Vi måste ta oss tiden snart att träffa er, vill ju se hur stor hon blivit på riktigt. Ska förresten på jobbet imorrn. Längtar verkligen!!!!!!

Ha det så gott!

2009-03-22 @ 16:11:05
URL: http://plingelab.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Tack lilla Elma för Ditt fina kort och grattis på 2månadersdagen! Kram

2009-03-22 @ 21:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0