Ljusa dagar

Gårdagsförmiddagen upptogs av hemsysslor såsom fönsterputsning(av norrfönstren den här gången, jag tar lite i taget, nu e bara vardagsrummet kvar) tvätt, ja åsså lite durspel förstås. :-) Sen ringde jag till A-K, vi hade nämligen blivit ditbjudna på middag kvällen till ära, så visade det sig att P skulle på sent eftermiddagsmöte i Sollefteå så jag tänkte tala om att jag tänkte ta en lunk bortöver G-holm på eftermiddagen istället för att vänta till P kom hem med bilen.
A-K kom dock med ett bättre förslag, vilket innebar att hon hämtade mig och alla mina pinaler (vagn, två durspel, kameraväska, skötväska, babyskydd och-inte att förglömma- lilla Elma naturligtvis, så ickepinal man nu bör skriva att hon är, mitt lilla gryn! :-)
I Elins hemområde fick vi oss sedan en promenad, vi var borta bortåt en timme faktiskt, iofs inklusive en sväng på ICA också men ändå. Kvällen kom den också, efter en mycket trevlig och god middag! Men så otroligt skönt det är att kunna åka hem klockan halv elva på kvällen utan att det hunnit bli mörkt än, vi njuter i fulla drag medan tider är! :-)

Förmiddagens sovstil, och klängande på pappa när han äntligen kom hem från Sollefteå


Mor och dotter kikar varandra djupt i ögonen, å titta på de små charmtrollen som ligger och håller armkrok!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0