Lycklig är den som...

... får sova på morgonen!! Å det senaste dagarna har det som sagt stämt väldigt bra in på mig, Imorse också!!!!! :-D Jag fick sova ända till kvart i sju. Alldeles, alldeles underbart vill jag lova, mina vänner! Det krävs inte mycket för att roa en småbarnsmamma, men det gör ju inget.

Lillmoster: Du kommer väl ihåg den lilla dockan du hade. "Vivi".... Vivi är söt, Vivi är rar, lycklig är den som Vivi har..........
Jag har en alldeles egen Vivi i Elma! :-D

Ska se om jag orkar fli ner mig till CityGross å fixa lite enklare förnödenheter. Kylskåpet gapar i det närmaste tomt märkte jag när jag skulle kirra frukost... Först lite mer Elmamys bara!!

Kommentarer
Postat av: Lillmoster

Haha, den kommer jag ihåg! Fast Elma är nog bra många gånger sötare och rarare än Vivi! :D

2009-05-25 @ 19:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0