Pust!

Har just kommit tillbaka från dagens promenad i området. Hade tänkt ut en liten slinga som jag tyckte kunde vara lämpligt lång för dagen. Jag hade däremot INTE tänkt på hur mycket uppförsbacke det egentligen innebar. Kan det verkligen vara så att en runda enbart kan gå uppför? troligen inte, men det kändes helt klart så...  nu behövs en dusch vill jag lova. Om det var något jag var extra glad för under rundan så var det faktiskt att jag slapp utomhusduschen, sett till det gick jag i rätt riktning - orosmolnen försvann åt motsatt håll...

Imorse hade Elma en- från hennes sida- högljudd konversation med katten i babysittern


Mamman idkade lite sitträning med dottern idag också. det börjar gå riktigt bra nu...


ett tag i alla fall... innan hon liksom föll ur bild...


Då vände vi på steken och tränade att ligga på mage istället, då upptäckte lillskruttan det spännande mönstret på kudden och bara tittade och tittade och tittade... och tittade!

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha, som jag konstaterade förut så verkar ni ha fått en liten hårdrockare ;-P Titta på hur hon har händerna i munnen ;-P

2009-05-06 @ 21:54:21
URL: http://jagskiterivaddutycker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0