varannandagsprincip?

Ja man undrar ju. Idag har jag världens härligaste lilla solstråle här hemma. Så skönt att slippa se henne ledsen. Verkar nästan som de där ontimagenslängarna kommer varannan dag, vad det nu kan bero på? igår eftermiddag och kväll var det ju i och för sig också ganska lugnt, lite trött blev hon hos farfmor och farfar på kvällen men det är väl mer naturligt förstås, vi blev ju där till ganska sent också, men några leenden hann de få sig innan Elma somnade i alla fall.
idag borde jag pyssla lite hemma, men vi får väl se hur långt jag orkar ta den tanken... kl 17 ska vi iaf till bvc på föräldragrupp, ska bli intressant att se vad de tänker erbjuda där.
Nu ska jag återvända till min solstråle som ligger och hostar i gymmet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0