Värsta bästa dagen liksom :-D

Idag alltså! Min egen dag!! 26 vårar, oj så tiden springer iväg. Kan inte låta bli att känna mig lite äldre i år, nu när Elma är med. Idag delar jag också glädjen med Jenny och Anders som gifter sig och samtidigt döper sin Henrik!!

Igår var, förutom sömnlösheten en rätt bra dag det med för den delen. Elma ocj jag fick träffa min tremänning, Anna-Lena som var på visit i stan. Med sig hade hon också presenter till Elma, en Heffaklump från England och tre fina, handsydda bollar som hennes mamma, min mammas kusin, Ulla, hade gjort! :-)


Anna-Lena och presenterna, ja åsså Elma förstås

Åsså fler bilder från gårdagen, som även innefattade sällskap av Elin, A-K o N-J, en Elma som ville prata i telefonen och min härliga körsbärsbuske i blom!



Kommentarer
Postat av: Viktoria

Stort grattis på födelsedagen. Hoppas du har blivit ordentligt firad. Det var trevligt att ni kom förbi förra veckan.

Många kramar

2009-05-30 @ 15:51:25
Postat av: Emma G

Grattis, grattis på födelsedagen! Kramar

2009-05-30 @ 18:57:05
Postat av: Acca

men fyller du år idag....tänkt att nu skäms jag ju nästan..träffats idag å inte sagt grattis...men jag visste inte de var idag...GRATTIS GRATTIS!! hoppas du haft en kanon dag! underbart väder iaf.! kram från oss

2009-05-30 @ 20:57:25
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: acca & filip

nä vi var hemma....filip sov i vagnen på gården och jag satt å surrade med grannen....jo men jag tror du sagt nångång när du fyller år men sen har jag inte riktigt lagt det på minnet...men nu har jag skrivit in de i almenackan... jo janne sa att han hejat på er! skoj att karlana träffats, nu kanske vi kan hitta på nått tillsammans! nu ska jag sova...ta igen lite sömn:) kram kram

2009-05-30 @ 22:54:11
URL: http://acccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0