Full rulle

Puh! Jag hinner inte med! Nån som har lite tid att låna ut till mig??? Det blir inget gjort här hemma, mja, förutom när hon möjligtvis sover en slurk på dagen.... vilket oftast blir när jag ledsnat på buset och satt henne i vagnen för att gå ut en sväng... vaknar sedan lagom sådär 100 meter innan vi är hemma igen.... 

En vanlig förmiddag med mor och dotter:
-Mmmmammmmmma (oftast ett uttryck i desperation över att inte lyckas med något hon planerat)....uuuuiiiii...äääääää....mmammmmmaaaa..... 
-men lilla gumman, det är fortfarande inte meningen att du ska vrida fram programmet på diskmaskinen när jag har startat den! Därför står jag ivägen!

2 minuter senare:
-baaaaappppaaaa(glatt sound)
-ja men titta, vad du kan, leka med klossar, inte illa! Men du kan väl försöka låta bli att banka dem på eluttaget i alla fall....

strax därefter:
-mmmammmmmmmaaaaaaaahhhh
-men gumman, du måste ju vända, mamma ska hjälpa dig, det går inte att köra gåvagnen genom väggen, hur hårt du än tar i!

och inte långt senare:
-bappppaappppaaapppaaaa! *tihi*
-ok, men jag tänker inte skjutsa dig när du står i gåvagnen, tanken är ju att du ska gå med den! Passa dig för platt fall, kom nu, mamma flyttar dig nån annanstans!
-mammmmaaaaaaahhhh...ooooouuuuäääääähhhh!!!!! *gråååt*
-men var har vi nappen då? Tusan, vi har ju säkert 14 stycken men när de behövs då finns de inte.... *suck*


Hittade en arsenal under hennes säng en stund senare. Hur kom de dit???? Hon måste skruvat dem under sängen när hon stått där i. Sovrumsdörren är annars stängd, för att minimera tillflyktsorterna när hon rör sig i lägenheten, så all sovrumstid spenderar hon i spjälsängen.

Inte konstigt man har ont i ryggen nuförtiden förresten, måste byta lyftteknik tror jag.....

Gåstol??


Busigast i stan?

Kommentarer
Postat av: Annika

:O:O:O:O:O Kan hon säga mamma?

2009-10-16 @ 22:32:38
URL: http://jagskiterivaddutycker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0