Jag ska inte ropa hej...

... men jag tror vi är på bättringsvägen idag. En trött morgon dock eftersom min lilla gomklimp sovit lite skralt två nätter på rad nu. Ont i munnen vad det verkar. Den fjärde tanden håller fortfarande på och kämpar sig genom tandköttet vilket leder till obhagliga uppvakningar för den lilla, och således för hennes föräldrar också...

Ork finns dock för bus fortfarande. Så här såg det ut igår sekunden innan mamman fick se sig instängd i rummet, då pärlan drog igen dörren och raskt satte sig utanför så det inte gick att öppna den igen. Det gjorde ju att jag fick chansen att se det väldigt positivt att hon inte har tålamod att sitta på samma ställe så värst lång tid i sträck... ;-D


Myyysigt att sitta hos pappa och titta på TV (!) Lugn tjej busar då ingenting, händer och fötter vilar så fint tillsammans!


Men får man chansen att ligga i pappas famn och äta välling, då är det så mysigt att  man bara inte kan låta bli att mojja pappas öra.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Bus-Elma :-)

2009-10-02 @ 17:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0