snopet

..... blev inget bad för oss igår :-( På nåt sätt måste jag ha läst fel om tiden, fast jag läst flera gånger, för vi skulle ha kommit senast kl 16.00, inte tidigast 17.10 som jag var fast övertygad om. Morfar och vi får bada tillsammans en annan dag helt enkelt.

Så värst mycket shopping bidde det inte heller igår, alltid var det något av barnen som var hungrigt eller ledset, så vi spenderade mest tid med matning och vaggning, men vad gjorde väl det, en trevlig stund blev det ju ändå!.... och mer kosing kvar in plånboken också ;-)

Polsketräningen gick dock av stapeln som planerat, och Elma busade hos farmor under tiden. :-)

Idag visar solen sitt vackra ansikte och jag räknar med en promenad i nära anslutning till babysången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0