Mina hjärtan

Mina två fina hjärtan lät mig sova en timme extra imorse. Sötingarna, tyckte mamma behövde vila batterierna. Tydligen borde de nämligen ha blivit alldeles urladdade igår kväll, åtminstone pladderblatteriet trodde de, eftersom de trodde att vi höll på att prata ihjäl varandra efter middagen här igår, A-C och jag :-D. Vi hade nämligen härligt sällskap av Filip, Janne och henne här igår. Tål att göras om tycker jag :-). Vet inte om Peppes öron håller med bara, *hehe* Det stora hjärtat att köpt choklad åt mig åxå, fick en fin liten hjärteask imorse. <3. Fick även hjärtechoklad av mamma å pappa, redan igår faktiskt. :-)

Idag har vi varit ute med pulkan. Filip, med föräldrar också. Sedan drog vi till Matfors för det sedvanliga söndagsbadet. Härligt som vanligt, vår lilla vildfisk sprattlar på och njuter som bara den, härligt! :-)

Skickar en tanke till lillmoster som sitter hemma ensam idag, *Kram på dig*. Här kommer också lite bilder som tröst för att du inte kunde vara med oss på hjärtedagen. <3

hattfnatt med sångpåsepåsen


äta själv-grötmums (tur inte pappan va hemma den morgonen :-P)


åsså lite snöpulkabusmysbilder såklart


Kommentarer
Postat av: Acca

kanske kan få lite bilder i normal strl på mail:)?? var ju jättefina ute bilder!!tack för 2 underbart mysiga dagar!! glad att vi träffat å lärt känna er!!kram kram

2010-02-14 @ 20:05:31
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: Elina

Åh, så många fina bilder! :D

*Kramar tillbaka*

2010-02-14 @ 20:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0