Slut på lånet

Ja vi har lämnat tillbaka Elin igen. Igår eftermiddag närmare bestämt. Nästan så det blev lite tomt här utan henne. :-)
Fast vi hade ju sällskap av farmor och farfar istället, som kom hit på middag. Kul för gumsan, som fick rå om dem alldeles själv här hemma för en gångs skull. Allra mest myste hon nog när hon satt i farfars knä och han matade henne med efterrätt. Hon som vanligtvis är så spattig och intensiv, satt riktigt snällt och fint och uppträdde på ett sätt som gjorde att man nästan kunde tro att hon var väluppfostrad ;-D

Nu ska vi göra ett besök hos lillmoster snart tror jag, ska bara klä på oss femtielva lager kläder först. Kylan skulle visst klamra sig fast ordentligt nu några dagar som det lät. Kanske tur vi inte bor i Sveg, det gissades bli runt 40 (!) minusgrader där borta i dagarna.....


Kommentarer
Postat av: Mössan

-40 :O Jag kan inte äns tänka mig hur kallt de är :O Usch näe ja tror ja emigrerar till södra Frankrike! Då blir jag varmare å pappa kan bo gratis i Frankrike :D Se, alla parter blir nöjda :D

2010-01-05 @ 14:07:18
URL: http://jagskiterivaddutycker.blogg.se/
Postat av: Mössan

Haha joorå de e bara att komma xD Å tolken kan ja pröjsa mä för ja kmr jue bli rik (H)

2010-01-05 @ 19:40:59
URL: http://jagskiterivaddutycker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0