Så vare dags igen...

...att känna sig ett år äldre. Ett år klokare, ett år mognare.... jo.... det behövs det med, verkar det tyckas i min omgivning ibland.... hehe... Men liksom ifjol hävdar jag fortfarande att jag känner mig som ett yrsigt litet barn, till sinnet åtminstone... så döm inte boken efter pärmen... eller vad nu ordspråket vill säga.....

En härlig kombo blev det i år då.... när man samtidigt som man känner sig som ett litet barn får fira morsdag, i egen person. Dubbeltårta blev det helt oundvikligt. Den ena delade vi (inklusive mormor (som hade dubbelrätt till tårta hon med -mor x2)och morfar) med mamma Kana och hennes familj, och den andra delade vi med mamma A-K och farmor med kompani. En kanondag, kryddad med fina presenter och en shoppingtur till Birsta med Peppe som lovat mig välja egen present. Tror han tyckte det var skönt att han undkom med att köpa mig ett par skor faktiskt ;-).
när nu dagen lider mot sitt slut börjar jag inse att jag har den största presenten framför mig fortfarande. Två dagar till vi flyttar in i det stora gula nu. Ofattbart snart, riktigt, pirrigt, häftigt snart!  :-)

Elma har hustränat.... gr(u)sklipnning

gräsklipparservice

trädgårdstraktor


samlingsbild farmormor, A-K o barnen :-)


å ja... födelsedagsBARNET  :-D

Kommentarer
Postat av: A-K

Duktiga Elma. Ni kommer få så mycket hjälp!

Hihi, har vi tre barn i knät eller? ;-) Barn och barn, ja, just ja. De kanske inte är bäbisar längre!! :-)

2010-05-30 @ 23:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0