fullt hus!

Ja oj vad folkigt vi hade det här igår. Helt spontant, det gillas! :-)
Elin, Erik och A-K kom på morgonen (jo, det var planerat iofs) och myste med oss hela dagen. Morfar kom också på morgonen. Och sedan en sväng med mormor på eftermiddagen också, när de varit och spanat på årets upplaga av vårmässan. (Själv orkar jag INTE ta mig dit, trots att vi har så nära.....) När moster avsluat sin arbetsdag hämtade de henne, ungefär samtidigt som jag hämtade pappan i Timrå. Vi gjorde sedan en snabbrunda på nyinvigda CityGross (jepp, jag gillar det stället! nära å fräscht! :-)) Åkte vidare och hämtade N-J i stan, sedan hem och för att fixa middag, äta, och strax därefter fick vi sedan besök av Jakob och Veronica. Åh vad länge sedan jag träffade underbara lilla gokillen! Marie-Louise och Robin var de sista som anslöt, en kort vända bara, men alldeles lagom till fikat!
Härligt med halva tjocka släkten samlad tycker vi! :-)
Dessutom fick vi äran att ha lilljakob hos oss inatt, och hans mamma med för den delen!
Idag väntas en tripp till Klingsta för å se om de har nåt av intresse för oss på barnklädesloppisen. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0