Inte ens en krusning på vattnet

Och när man då väntar på stormen, känns den vääääldigt långt borta. :-( Jaja, jag vet. Jag är visst lite less redan. TROTS att jag INTE skulle vara det innan utsatt datum. Vilket är om två dagar(!) Om lilla mini nu skulle välja att vänta lika långt över tiden som storasyster så blir det iofs om en och en halv vecka. Låter ju faktiskt inte som sååå lång tid. FAKTISKT! Ska kanske omvärdera, igen???!!!

Igår och iförrgår hade jag ändå sällskap på dagarna. Av Filip med far och mor :-). Mycket uppskattat! Jag är visst liiite sällskapssjuk jag, men tiden går ju FAKTISKT mycket snabbare så. Att pladdra bort tiden är nog en av mina favoritsysselsättningar. Jojo. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0