10-stjärnigt

nådde vi igår i "pottboken". Elma fick presenten hon "sparat ihop" till. Mycket populärt! Å sen kom det spontana toabesöket som bonus. Det har ju bara varit pottan som gällt. Ett par gånger på toa under övertalning som sagt, men idag gick hon själv när hon behövde. Ropar när hon är klar. härliga tider! Hoppas det fortsätter i rätt riktning nu!

Manne är fortsatt snorig, men några fler kräkningar har det i alla fall inte blivit. Han har blivit mycket duktigare på att sätta sig nu, och balansen när han ska sätta sig ned (på rumpan eller på knäna) har blivit mycket bättre senaste dagarna.
i
Själv har jag känt mig minst lika virrig som vanligt, men ändå fått endel gjort.  I skrivande stund har jag just lackat 3:e räckesdelen sista omgången. Bara en snutt räcke kvar nu, som måste slipas på plats varför jag drar mig lite för det (eller snarare städningen som det kommer medföra om jag ska vara ärlig, hehe)

Bilder kommer när allt e på plats :-)

p.s. vi väntar fortfarande på Kicki och Johans bebis............

Kommentarer
Postat av: acca

duktiga tjejen! vore det inte för nummer 2 som fortf är jobbig då han får ont, vet inte om han är lite hård och har lärt sig på nå vis att hålla emot...annars så skulle de nog gå mkt. lättare....kram

2011-12-08 @ 16:08:38
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: Kicki

Vänta på ni men den trivs bra i magen. Vad fick duktiga tjejen för pressent då?

2011-12-08 @ 18:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0