Jag har frågat förut....

... men måste göra det igen! VART TAR TIDEN VÄGEN? Älskade lille Manneman har varit hos oss i 3 månader redan! Ett kvarts år...hm... snart ska jag väl börja jobba då.... inte riktigt sugen än. Förutom att det känns kul att komma till ett nytt jobb när det väl är dags! Men jag njuuuuter min tid med mina små gryn. De är prio ett att få vara med dem, det bara är så!

gogrynen mammas ↑↓


förlåt, men jag KAN INTE låta bli. Det kommer några macron idag också :-P

syrrans gaffelsmycke på prydlig plats :-)

en rosa rölleka på ängen

en röd ros utanför matkällaren


Den lilla skon som återfanns på vinden. (Där fanns många fler spännande prylar också, får se om jag lyckas dokumentera dem med nån dag snart)

Åsså ett par badflickor i nya baddräkten

droppar på fönstret efter dagens störtskur

och 3 månaderskillen himself!

Kommentarer
Postat av: acca

himla fina bilder på underbara barn! ja även de andra objekten var ju såklart oxå fina! hoppas ni har det bra!hoppas vi ses snart! massa kramar!

2011-07-11 @ 10:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0