En liten lägesrapport...

.... nej jag orkar INTE ta upp alla tråkigheter i världen. Jordbävningar, tsunamis, kärnkraftverksproblem, galna gubbar i afrika och allt det där..... Nöjer mig med att tala om att JAG MÅR BRA! :-) Åtminstone på pappret. Huvudet är fortfarande inte på banan, vet inte vad det beror på nu när det inte verkar kopplat till mitt blodtryck, som låg på finfina 101/72 idag. Fick beröm av barnmorskan som menade att jag måste ha vilat bra. :-) Tack vare fin support här hemma ska sägas, inte en självklarhet att kunna vila med en yrslig tvååring i huset. Inte vår lilla tvååring iaf ♥.   Ett bra knep är att sätta igång en film, vilket även är gällande knep i skrivande stund. Nu har jag några minuter innan filmen e slut, då blir det lunchtajm och sen kommer Kicki och Johan på visit! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0