små fynd.....

gjorde vi idag, på barnklädesloppisen, A-C och jag. Inte så mycket som vi hade hoppats på kanske, men några slantar fattigare och plagg och prylar rikare blev vi ändå. :-) Barnen och karlarna lämnade vi här hemma ute i snön under tiden. Men sen var vi ju faktiskt inte borta så länge heller, så karlarna hann med en egen shoppingsväng de också, dock kom de tillbaka med oförrättat ärende. Lika bra det, för plånbokens skull i alla fall, skulle jag tro ;-).

På seneftermiddagen drog Peppe ut på en promenad med Elma i vagnen. Destination "momma och mottar" och väl där ville Elma INTE därifrån. Som vanligt alltså. det blir övernattning där för henne, så pappan och jag får en helkväll för oss själva. Myyyyys :-)

Idag har mitt huvud inte alls gjort sig påmint såsom de senaste dagarna. Skönt det, hoppas det håller i sig nu! iövrigt tycker jag ju fortfarande att jag mår mycket bättre än under förra graviditeten så jag ska försöka att inte klaga på den dryga väntan på bebis liiiiika mycket som då.... MEN... jag lovar inget! :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0