Inbördeskrig

i mitt huvud. Mellan den lilla filuren med horni pannan, som påminner mig om att jag är sjuuuukt godissugen, och den lilla filuren med glorian, som peppar mig att gå ut och röra på fläsket.  Ibland har båda framgång. Vem vinner då?
Idag har jag varit ute. I en timme å femtio minuter. Bra för att vara jag. Igår snattade jag ur påskäggets frestande kvargömma. Inte bra, men vanligt för att vara jag. Dessutom en massa onödigt mycket och gott till middag med jobbarkompisarna på restaurang Opus i stan. I förrgår tog jag en solotur på joggingfot i ruskochblaskvädret. Sjukt stolt över mig själv efteråt. Får se vem av småtrollen i mitt undermedvetna som vinner ikväll........ tröstar mina kval med lite mysbilder från senaste födelsedan :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0