4 år

Den där magiska födelsedagen. Den första som jag själv kom ihåg i alla fall.Jag kan inte neka till att det känts lite hisnande att min dotter är lika gammal som jag nyss var .... eller... ja, nyss och nyss ja... ;)
Dan efter det magiska fyraklivet tog vi fyraårskollen på bvc också. OK-stämpeln åkte fram i år igen. Hörde alla ljud, såg alla bokstäver på HVOT-tavlan (0,65-visus för eventuellt intresserade)) , ritade en stilig gubbe, trädde pärlor på tråd och rabblade färgerna på pärlorna 106cm till 18,5kg. Ja nemas problemas alltså. Kurvorna glänser ;)
 Firades med en lunchpannkaka med mamsen och pappsen på stan. Brorsan fick snällt stanna på dagis under tiden.....

Kalasfirande med kompisar körde vi nästföljande lördag. Elmis var såååå nöjd, som hon längtat, tjatat och surrat om sitt kalas. En helslut fytaåringen som dundrade i säng den kvällen kan vi säga ....

Annars har mina småkottar inlett året med att vara krassliga. Jag tog en sympatisläng några dagar jag åxå faktiskt. Och på Manne kom det tillbaka en resa till igår. Nu har lillgossen feber igen, hostar utav bara håken och med ögoninflammation som grädde på moset. Farsan jobbar på jämställdheten och vabbar.....

Tror vi tar å knusslar ut ett par bilder åxå, när jag ändå slår till med ett inlägg :)
 
    Jag och småkottarna körde födelsedagsmys före klockan sju. Pappan fick ansluta senare eftersom hann befann sig i Bollnös sedan dagen innan, den ädla tiden på dygnet ;))
 
På eftermiddagen hade både pappan å morfamiljen anlänt till Gården för mera fira och depaketera :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kana

äntligen lite uppdatering, som jag längtat efter 4års uppdateringen:) krya på till manne och hoppas han piggar på sig fort! kramis

2013-01-29 @ 15:05:11
URL: http://www.acccca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0